Spring til indhold

Ansatte

ANSØ Gruppen ejes og drives af brødrene Søren og Anders samt partneren René. Søren er uddannet tømrer i 2010 Anders er uddannet snedker i 2011 René er uddannet snedker i 2005 og tidligere ejer af Hørsholm Tømrer & Snedker A/S

Ledelsen fordelt på ansvar

Søren, Anders og René er ansvarlige for den strategiske og daglige ledelse samt udvikling, herunder økonomi, drift, rekruttering og personaleledelse. Anders, Søren og René er på en mission om at ændre håndværkerbranchens rygte ved selv at gå forrest og vise, at håndværkere er pålidelige og ansvarsfulde. Det kræver nærværende ledelse og løbende oplæring, træning og mentoring af ansatte i virksomheden.

”Ingen er fuldkomne, men alle kan lære. Derfor gør vi os umage for hele tiden at se på os selv og hinanden, analysere vores adfærd, fremhæve og tale om vores fejl, for dernæst at lære af dem. Det gælder også vores ansatte. I ANSØ gruppen må du gerne lave fejl. Sålænge du er ærlig omkring dem, kan sige ”undskyld”, lære af dem og udbedre dem.” – Rene, partner i ANSØ Gruppen. 

René ansvarlig for mandskab, drift, planlægning og ledelse. René har altid arbejdet med byggeri til erhvervslivet og elsker det STORE byggeri; at arbejde med en bygning, som har en samfundsmæssig funktion, der i sidste ende er med til at få samfundets hjul til at snurre rundt. Har du spørgsmål, kontakt da René på: rf@asggruppen.dk.

Anders varetager oftest den indledende dialog med kunder og udarbejder tilbud, salg, pr, strategi og ledelse.  Har du spørgsmål til byggeri, ønsker du sparring på en opgave eller et konkret tilbud, skal du derfor kontakte Anders på: ag@asgruppen.dk.

Søren varetager projektudvikling, projektledelse på udvalgte byggerier og har økonomien.

 

om os
tag

Administrativ backup

Anders, Søren og René er dygtige til at udvikle og bygge. De er fulde af ideer og ambitioner, som kontoret og PA hjælper dem med at holde styr på og omsætte til praksis.

I det daglige får Søren, Anders og René hjælp af administrationen og PA. Kontoret er ansvarlig for alle administrative opgaver, mens PA bistår Anders med salg og tilbudsberegning til vores kunder. 

Har du spørgsmål til hjemmesiden, fakturering, din løn mv. er du velkommen til at kontakte kontoret på: kontakt@asgruppen.dk, så hjælper vi dig. 

ANSØ GRUPPENS DNA.
Udsnit af vores dygtige medarbejdere

I ANSØ Gruppen er der ca. 45 fastansatte, som alle er udlærte håndværkere. Typisk tømrere, snedkere, malere & Murer, men også andre faggrupper.

Udvalgte håndværkere har titlen ”formand”. Formanden er ansvarlig for den daglige byggeledelse fra en opgave

Påbegyndes, til den afsluttes. Det er således formandens opgave at sikre, at en opgave leveres til den aftalte tid og indenfor det aftalte budget og den forventede kvalitet. Desuden er det formandens ansvar, at alle uforudsete hændelser håndteres så ”smidigt” som muligt og til mindst mulig gene for kunden.

Anders Gjellerup

Administrerende salgsdirektør/ledelse & PR

Søren Gjellerup

Tømrer & snedkermeste, ansvar for økonomi, ejendoms udvikling mv.

René Franck

Administrerende Direktør, Ledelse, udvikling, drift

Lasse hansen

Tømre svend & mester

Michael Kjærsgaard

Murermester

Alle ansatte i ANSØ Gruppen er gode håndværkere. Nogle er unge og nyuddannede, andre garvede og erfarne folk. Fælles er dog, at de alle er ekstremt dygtige og er oplært i vores servicebegreb. En ansat i ANSØ gruppen er derfor til at stole på og tale med. De sætter en ære i at levere godt håndværk til tiden og indenfor det aftalte budget. Desuden kan du regne med, at vores ansatte:

Samarbejdspartnere
Foruden de fastansatte i ANSØ Gruppen samarbejder vi med ca. 30-40 faste samarbejdspartnere; store, som små håndværkervirksomheder eller specialister. Vi ser vores samarbejdspartnere som en forlængelse af ANSØ Gruppen og vores faste stab, da vi har samarbejdet i flere år og om mange opgaver. Vi skal således ikke lære at samarbejde, det gør vi allerede!

Alle samarbejdspartnere er bekendt med og oplært i vores servicebegreb og ved, hvad ANSØ Gruppen står for, og hvordan vi arbejder. Som kunde kan du derfor have fuld tillid til vores samarbejdspartnere.

Kontakt os i dag

Vi går meget op i at have en god dialog fra starten og gennem hele projektet. Derfor har vi et digital værktøj hvor vi kan holde styr på processerne.